Moje wpisy wędkarskie

Wspomnienie majówki 2015r.

Od dłuższego czasu planowałem spędzić pierwszy weekend maja 2015 roku w Szurpiłach - w miejscu, do którego mam ogromny sentyment. Z wielką ochotą wróciłem do Agropensjonatu Aga (LINK), który swoim położeniem, warunkami i gościnnością sprawia, iż jest to miejsce idealne zarówno na samotny wypad z wędką w głuszę, jak i rodzinny wyjazd połączony z węd…

Ostatni dzień wakacji był dużo chłodniejszy niż najcieplejsze dni tego lata. Mimo bezchmurnego nieba i słońca w zenicie termometr wskazywał kilka kresek poniżej 20. Piotr po porannym spacerze z rodziną siedział w swoim fotelu popijając ulubioną gorącą herbatę z cytryną. W duchu sam do siebie się uśmiechał, że przestał być typowym (w oczach wielu) w…

[p]Na zakończenie mojego sezonu urlopowego w tym roku postanowiliśmy wraz z sąsiadem zabrać żony i mojego synka do Augustowa. Oczywiście wyjazd nie mógł obyć się bez wędkowania, stąd moja relacja.Nasz przedłużony weekend rozpoczął się w piątkowe popołudnie, kiedy to zajechaliśmy na miejsce do domku w Agustowie w Borkach nad jeziorem Necko.Miejsce t…

Korzystając z uroków urlopu postanowiłem wybrać się z całą rodzinką (żona z synkiem i rodzice) na weekendową wyprawę.Padło na jezioro Szurpiły, położone na malowniczej Suwalszczyźnie.Jako, że jeżdżę w tamto miejsce od kilku lat i tym razem padło na agropensjonat nad jeziorem Szurpiły, który wszystkim goraco polecam. W ośrodku tym panują niesamowite…

Poranną porą po weselu i poprawinach postanowiłem wykorzystać pobliże jeziora i wybrałem się na ryby.Zabrałem ze sobą kilka nowych blach, spinningówkę oraz zestaw spławikowy. Po uporaniu się z kiloma pastuchami elektrycznymi dotarłem do jeziora, w upatrzone wcześniej miejsce około godziny 7 rano.Na początek, jak zwykle, kilka rzutów testowych spinn…

Kolejny wypad na ryby w okolice Białegostoku i kolejne testy nowego spinningu (shimano catana 270 cw: 130 + młynek shimano catana 2500FB).Powoli traciłem nadzieję we własne możliwości, umiejętności oraz dobór przynęt. Pierwsze dwie wyprawy zakończone fiaskiem, więc z pełną determinacją ruszyłem na trzecią.Z racji dnia roboczego udałem się ponownie …